Facebook Ads

Facebook Ads

De ce Facebook Ads?
Pentru ca pe Facebook ai peste 8,8 milioane de potentiali clienti romani si peste 1,7 miliarde de alti potentiali clienti in intreaga lume. Credem ca aproape toata lumea stie asta, dar daca ai ajuns aici, vrei sa afli mai mult sau vrei sa lasi pe mana profesionistilor campania dvs. Facebook. Trebuie sa luam in calcul ca oricine poate face o reclama, dar nu oricine poate aduce aceleasi rezultate, cu acelasi buget cheltuit. De asta e bine sa apelezi la cei specializati in treaba asta!

Avantajele si dezavantajele Facebook Ads
Platforma Facebook este destul de sensbila la diferite tipuri de continut, astfel daca nu respectati termenii si conditiile platformei, riscati ca multe reclame sa nu fie aprobate si sa munciti degeaba, ba chiar mai mult, riscati sa ramaneti fara contul de publicitate. ATENTIE! Daca vi se inchide contul de publicitate, acesta va ramane compromis definitiv.
Trebuie avuta foarte mare grija la imaginile folosite, la rezolutiile acestora si la mesajul transmis. Unele pot incalca drepturi de autor, si riscati sa fiti penalizati. De asemenea trebuie mare atentie si la texte, riscati sa nu va afiseze esentialul mesajului pe care doriti sa il transmiteti. Revenind la potentialii clienti, cu ajutorul Facebook Ads puteti ajunge la unii clienti care nu au auzit niciodata de dumneavoastra sau de produsul dumneavoastra. Tot mai multa multa lume cauta pe Google servicii sau produse cunoscute. Daca nu aveti o campanie Google, Facebook este cea mai potrivita platforma pentru a va face cunoscute serviciile sau produsele.

Va sfatuim sa nu asteptati sa descopere clientul produsul sau serviciul dumneavoastra, ajungeti direct la potentialii clienti prin reclamele de la Facebook. Dupa cum bine stim, intr-un caz fericit, postarile create pe pagina de like ajung la aproximativ 10% dintre urmaritorii paginii. Un procent foarte mic raportat la numarul de like-uri al paginii si rezultatele dorite. Mai observam ca numarul de like-uri stranse de-a lungul timpului la pagina nu mai prezinta aceeasi relevanta pe care o aveau acum cativa ani in urma. Puteti observa si dumneavoastra acest lucru prin prisma faptului ca numarul de like-uri la postari ,nu mai este in zona foarte vizibila a paginii, iar fara o plata catre Facebook, nu puteti atrage atat de multe priviri asupra mesajului pe care doriti sa-l transmiteti. Asta inseamna ca nu mai conteaza cate like-uri avem, ci mai degraba cate like-uri reale si relevante primim de la clientii activi si existenti, care au interactionat deja cu produsul sau serviciul dumneavoastra. We Like What We Like!

Poate ati observat si dumneavoastra ca dupa ce ati cautat ceva in Google, ati inceput sa primiti in Facebook reclame exact cu produsul pe care l-ati cautat. Exact asa ar trebui sa procedeze si buisness-ul dumneavoasta. Puteti face asta prin reclamele Facebook.

De ce sa lasi reclamele in grija noastra?
Reclama facuta de cineva necunoscut in domeniu, poate sa coste 0,8 lei pe click, o reclama facuta de profesionist si care atrage atentie poate sa ajunga la 0,4 lei pe click. Exact asta facem noi, salvam banii dumneavoastra si eficientizam campania. Avem grija de bugetul dumneavoastra. Astfel incat in aceiasi bani pe care o persoana care nu este specializata in domeniu ii cheltuie in mod obisnuit pe reclame, prin optimizarea acestora noi va garantam mai multi clienti, siguranta si fara riscuri.

Cum trebuie facuta o reclama de Facebook Ads?
In primul rand trebuie sa intelegi Clientul. Sa vezi ce ii place si ce nu, de ce este atras, de ce nu este atras… Putem scoate in evidenta avantajele serviciilor sau produselor dumneavoastra fata de competitie. Cream o imagine sau un filmulet care sa atraga. Cu cat atrage mai multi oameni interesati, cu atat costul reclamei va fi mai mic si mai eficient. Toate astea se pot realiza prin reclamele platite catre Facebook. Hai sa ne cunoastem si sa dam drumul la treaba!

TOP