Administrare Facebook

Administrare Facebook

Relevanta paginii Facebook
O pagina facebook este un prim pas pe care trebuie sa-l aveti in vedere pentru a va construi o comunitate unde sa adunati oamenii interesati de produsele sau serviciile dumneavoastra. Cu ajutorul paginii puteti comunica mai usor si eficient cu clientii. Puteti publica noutati, fotografii si clipuri video. Totodata aveti posibilitatea de a le raspunde la mesaje direct. Invatati sa intelegeti nevoile clientilor dumneavoastra urmarind statisticile paginii. Puteti face asta apeland la un specialist care pot vedea cu usurinta interesele clientilor si cat de des reactioneaza cu postarile din pagina. Acestia va vor oferi cele mai bune solutii. Cu ajutorul paginii puteti administra programari, vinde produse, crea evenimente sau angaja personal. De ce e nevoie de un expert social media? Conteaza mult felul cum comunicati… trebuie sa aveti un continut cat mai prietenos, sa fie pe intelesul tuturor.

De ce sa administram noi Pagina?
Administram pagini si grupuri de Facebook de mai bine de 10 ani. Ca sa administrezi o pagina de Facebook la prima vedere pare o treaba simpla, la indemana oricui. Nu-i chiar asa. Daca doriti o comunicare relevanta aveti nevoie de strategie, programare, creativitate, analiza si abilitati tehnice de comunicare. Pentru a administra o pagina de facebook corect necesita timp. Timp pe care un patron sau un atreprenor de cele mai multe ori nu il are. De aceea este nevoie sa angajati un profesionist Social Media.

Un exemplu relevant este profesorul pe care l-am intalnit pe bancile scolii. Acesta detinea un program bine stabilit dupa care preda elevilor sai. In aceasta situatie este exact la fel. Avem nevoie de un calendar de postari si o strategie bine pusa la punct. Care este rolul acestui calendar? In fiecare zi a saptamanii programam anumite mesaje pe care dorim sa le comunicam in functie de audienta potrivita. Inainte de a face o postare anume ne punem anumite intrebari pentru a vedea cand si ce este cel mai relevant de postat. Spre exemplu: Daca astazi este Vineri, ce ar fi cel mai relevant sa postam? La ce ora ar trebui? Pentru ce audienta ne adresam? Ce tip de continut ar fi cel mai potrivit pentru a transmite acel mesaj? Care este scopul postarii? (Sa amuze, sa informeze sau sa provoace). Un astfel de calendar este extrem de folositor ca profesorul sa comunice potentialilor clienti mesajul dorit.

Riscuri daca pagina este administrata de o persoana nepotrivita
Prin felul cum sunt descrise serviciile sau produsele dumneavoastra, riscati sa nu va faceti indeajuns intelesi si puteti pierde din potentialii clienti. Prin felul cum li se raspunde la mesaje sau la comentariile aduse la anumite postari, riscati sa primiti un feedback negativ. Dupa cum bine stim, un client nemultumit spune la 10 alti potentiali clienti. Un client multumit, spune la un singur potential client! Chiar daca exista posibilitatea sa aveti produse sau servicii foarte bune, neatentia in setarile paginii, dar mai ales in crearea continutului… va pot scadea numarul de afisari, implicit de clienti. In anumite cazuri pot aparea diferite restrictii primite de la Facebook daca se incalta termenii si conditiile, iar in cel mai rau caz, se poate ajunge pana la inchiderea paginii. De aceea un profesionist va avea in vedere toate aceste lucruri.

Nota pozitiva
Un alt aspect pozitiv, un profesor pe social media iti va analiza in detaliu concurenta si va sti mereu sa scoata in evidente punctele forte. Rezultatele privind rapoartele lunare, dar mai ales cresterea cifrelor, vor prezenta exact relevanta unui specialist in social media. Daca doresti sa ne ocupam de administrarea paginii Facebook, nu ezitati sa ne contactati! Toate paginile sus!

TOP